Hlavní strana Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

by KhoderTomas

Nezapomeňte si přečíst také související dokument – Zásady ochrany osobních údajů.

Úvodní část

Účelem těchto všeobecných obchodních podmínek (dále jen „podmínky“) je úprava vzájemných práv a povinností poskytovatele a zákazníka v souvislosti s poskytováním služeb.

Společnost Finsider.cz, s.r.o., IČO 068 53 919, se sídlem Grafická 3365/1, Smíchov, Praha 5, 150 00, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 290178 (dále jen „poskytovatel“ nebo „vydavatel“) provozuje internetové stránky Finsider.cz, který umožňuje registrovaným uživatelům (dále jen „zákazník“ nebo „zákazníci“) za podmínek stanovených v těchto podmínkách přístup k službám poskytovatele (dále jen „systém“). Služby poskytované poskytovatelem prostřednictvím systému zahrnují poskytnutí přístupu k obsahu v zpoplatněných částech systému poskytovatele a to zejména k zpravodajským textům, komentářům, videím, fotografiím a ilustracím (dále jen „služby“), a to po zaplacení poplatku zákazníkům a za podmínek stanovených v těchto podmínkách.

Tyto podmínky představují návrh poskytovatele na uzavření smlouvy ve smyslu § 1731 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) určený zákazníkovi. Zadáním požadovaných registračních údajů na stránce denikn.cz a přijetím podmínek poskytování služeb přijme zákazník návrh poskytovatele ve smyslu § 1731 občanského zákoníku, čím mezi poskytovatelem a zákazníkem dojde k uzavření smlouvy o poskytování služeb ve smyslu těchto podmínek (dále jen „smlouva“).

Poplatek a poskytování služeb

Za poskytování služeb (tj. za přístup k obsahu v zpoplatněné části systému) za příslušné časové období (předplatné období) je zákazník povinný zaplatit poskytovateli poplatek (předplatné) stanovený v ceníku poskytovatele, který je nedělitelnou přílohou těchto podmínek, nebo na internetových stránkách systému (dále jen „poplatek“ nebo „poplatky“). Všechny poplatky a ceny jsou stanoveny v českých korunách včetně DPH. 

Poplatek může být uhrazený převodem z bankovního účtu nebo jakýmkoliv jiným způsobem, který poskytovatel v budoucnu umožní.

Zákazníkovi jsou služby poskytované po připsání příslušného poplatku na bankovní účet poskytovatele, případně po identifikaci poplatku nebo spárování platby zákazníka. 

Poskytování služeb je zahájeno okamžikem (i) poskytnutí přístupu k předplacené službě a do systému a (ii) oznámením zákazníkovi o tomto poskytnutí. První předplacené období začíná plynout až okamžikem začátku poskytování služeb.

Po zaplacení poplatku ve smyslu tohoto článku budou služby poskytované zákazníkovi po dobu zaplaceného období (ve smyslu ceníku) a v časově neomezeném rozsahu. Zákazník není povinný zaplacené služby využívat, avšak poskytovatel má nárok na celý poplatek bez ohledu na to, zda zákazník po dobu předplatného období skutečně využíval služby.

Při každé platbě předplatného zákazník obdrží fakturu.

Zákazník, který je registrovaný, a má zaplacený poplatek za služby, je oprávněný s využitím svých přihlašovacích údajů využívat služby z jakéhokoliv vhodného zařízení, které má přístup na internet a umožňuje prohlížení internetových stránek.

Zákazník potvrzuje a souhlasí, že případné poskytnuté slevy se vztahují vždy jen na období, na které byly výslovně poskytnuté.

Práva a povinnosti poskytovatele

Po splnění stanovených podmínek (zejména po registraci a úhradě poplatku) bude poskytovatel poskytovat zákazníkovi služby (tj. umožní zákazníkovi prostřednictvím systému přístup k obsahu) po dobu předplaceného období v souladu s intervaly stanovenými v aktuálním ceníku poskytovatele nebo na internetové stránce poskytovatele a v souladu s těmito podmínkami.

Poskytovatel poskytuje služby (zpřístupňuje obsah) „jak jsou“ s tím, že negarantuje neomezenou dostupnost systému a služeb. Poskytovatel v této souvislosti neposkytuje jakékoliv záruky nebo jiné garance v rozsahu povoleném právními předpisy. Poskytovatel nezodpovídá za obsah a rozsah zpoplatněných částí systému a nezaručuje zákazníkovi ani rozsah, ani frekvenci s jakou se bude obsah zpoplatněných částí systému měnit nebo doplňovat, resp. že bude v každém dalším předplaceném období jiný nebo doplněný.

Poskytovatel nenese zodpovědnost za nemožnost přístupu k předplacené službě způsobenou technickými vlastnostmi zařízení (ať jde o software, nebo hardware) ani za žádnou škodu způsobenou nevhodností zařízení, ani za funkčnost nebo provoz zařízení.

Poskytovatel je oprávněný systém a jeho strukturu, sekce, části, obsah a rozsah měnit z důvodu vylepšování nebo změny služeb. Poskytovatel je oprávněn určitou část služeb (část, sekci systému apod.) přestat poskytovat, pozastavit její poskytování nebo ji změnit, a to i bez předchozího upozornění.

Poskytovatel je oprávněn kdykoliv dočasně pozastavit poskytování služby, např. z důvodu bezpečnosti, vyšší moci, rozhodnutí příslušného orgánu nebo soudu, výkonu práv potřebných pro provoz nebo údržbu systému, bez toho, aby to bylo považováno za porušení povinnosti poskytovatele. Poskytovatel je však povinen pokud možno dopředu, jinak v přiměřené lhůtě, informovat zákazníka o takovém dočasném pozastavení poskytování služeb oznámením zveřejněným na denikn.cz; zároveň oznámí i důvod a předpokládanou dobu pozastavení poskytování služeb.

Poskytovatel je oprávněn zablokovat přístup zákazníka do systému a ukončit nebo přerušit poskytování služeb, pokud zákazník poruší svoji povinnost podle následujícího úseku „práva a povinnosti Zákazníka“ odstavec druhý, nebo v případě pokud bude mít důvodné podezření, že předplacené služby používá na základě individuálních přihlašovacích údajů více osob.

Poskytovatel je oprávněn kdykoliv v případě porušení povinností zákazníka ukončit tuto smlouvu okamžitým odstoupením, a to odesláním e-mailu zákazníkovi.

Práva a povinnosti Zákazníka

Zákazník má po splnění stanovených podmínek (zejména po registraci a úhradě poplatku) právo na poskytování služby (tj. přístup k zpoplatněnému obsahu systému) po dobu příslušného předplaceného období.

Poskytování služby je prostřednictvím individuálních přihlašovacích údajů oprávněný využívat výlučně konkrétní zákazník. Individuální přihlašovací údaje zákazníka jsou nepřenosné a zákazník je povinen je chránit, neposkytnout ani nezpřístupnit třetí osobě, ani nezveřejnit, neumožnit jejich použití nebo zneužití třetí osobou, ani bezplatné nebo komerční užívání předplacené služby třetí osobě, a zodpovídá za škodu způsobenou jejich použitím nebo zneužitím ze strany třetích osob.

V případě ztráty individuálních přihlašovacích údajů, zjištění jejich zneužití nebo podezření na jejich zneužití je zákazník povinen o těchto skutečnostech bezodkladně informovat poskytovatele. Poskytovatel je povinen bezodkladně po obdržení takového oznámení přidělit zákazníkovi nové individuální přihlašovací údaje a zablokovat původní.

Zákazník zodpovídá v celém rozsahu za veškerý obsah, všechny informace, příspěvky a údaje zveřejněné nebo vložené zákazníkem do systému v rámci využívání předplacené služby.

Zákazník si je vědom a výslovně souhlasí se zahájením poskytování služeb, tedy před uplynutím zákonné lhůty pro odstoupení od smlouvy a prohlašuje, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy ve smyslu § 1837 písm. l) občanského zákoníku.

Komunikace stran bude realizovaná výlučně v elektronické formě. Jakékoliv oznámení zákazníka a poskytovatele se budou považovat za doručené okamžikem doručení potvrzení o doručení e-mailu druhé straně.

Zákazník je oprávněn kdykoliv ukončit smlouvu ke dni skončení příslušného předplaceného období, a to zpravidla neuhrazením příslušné ceny předplatného na další období. Tuto skutečnost zákazník nemusí písemně oznámit poskytovateli.

Podmínky a způsob reklamace

Poskytovatel prohlašuje, že služby bude poskytovat v kvalitě, kterou je možné rozumně očekávat s přihlédnutím k jejich povaze, účelu, odměně za jejich poskytování a podmínky používání.

Zákazník je oprávněn reklamovat vady služeb u poskytovatele ve lhůtě 10 dní ode dne výskytu příslušné vady, a to prostřednictvím e-mailu na adrese info@finsider.cz. V reklamaci je zákazník povinen přesně specifikovat, v čem spočívá reklamovaná vada, a zároveň uvést časové období, po dobu kterého se vada vyskytla.

Reklamace zákazníka se považuje za opodstatněnou, pokud dojde k výpadku systému a poskytování služeb bude přerušeno na více než 48 po sobě následujících hodin.

Poskytovatel je povinen doručit zákazníkovi potvrzení o uplatnění reklamace. Pokud není možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejdříve však spolu s dokladem o vyřízení reklamace; potvrzení o uplatnění reklamace se nemusí doručovat, pokud zákazník má možnost prokázat uplatnění reklamace jiným způsobem.

V případě, že je reklamace zákazníka opodstatněná, poskytovatel poskytne zákazníkovi slevu formou prodloužení poskytování služeb o dobu, po kterou zákazníkovi služby nebyly poskytovány (neměl v důsledku vad přístup k zpoplatněnému obsahu systému). O vyřízení reklamace podle předchozí věty je poskytovatel povinen zákazníka informovat.

Pokud zákazník – spotřebitel není spokojen se způsobem, kterým poskytovatel vyřídil jeho reklamaci, nebo pokud se domnívá, že poskytovatel porušil jeho práva, má možnost obrátit se na poskytovatele se žádostí o nápravu, pokud poskytovatel na žádost o nápravu odpoví zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dní ode dne jejího odeslání, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení mimosoudního řešení svého sporu podle ustanovení § 20d zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Příslušným subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů s poskytovatelem je Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, elektronická adresa www.coi.cz nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu zapsaný v seznamu subjektů mimosoudního řešení spotřebitelských sporů vedeném Ministerstvem průmyslu a obchodu České republiky (seznam je dostupný na https://www.mpo.cz/cz/ochrana-spotrebitele/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/seznam-subjektu-mimosoudniho-reseni-spotrebitelskych-sporu–171389/ ); spotřebitel má právo volby, na který z uvedených subjektů mimosoudního řešení spotřebitelských sporů se obrátí.

Spotřebitel může pro podání návrhu na mimosoudní řešení svého sporu využít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na webové stránce http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 


ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

V případě, že se kterékoliv ustanovení ve smlouvě nebo v těchto podmínkách ukáže jako neplatné, neúčinné nebo nevymahatelné nebo se jím stane, nemá tato skutečnost vliv na ostatní ustanovení, pokud nevyplývá jinak z kogentních ustanovení právních předpisů, a strany se zavazují nahradit takové ustanovení ustanovením platným, účinným a vymahatelným, které bude svou povahou nejbližší účelu původního ustanovení, a to do třiceti (30) dní ode dne, kdy k tomu jedna strana vyzve stranu druhou.

Poskytovatel resp. vydavatel může na základě vlastního rozhodnutí poskytovat balíky služeb/předplatitelské balíčky, tzn. různé kombinace služeb, publikací, Periodik Vydavatele nebo periodik třetích stran a dalšího zboží a služeb poskytovatele nebo třetích stran za stanovenou cenu (dále jen „balíčky“), které ad hoc zveřejní na svých internetových stránkách, spolu s popisem a případně i zvláštními podmínkami jejich poskytnutí. Zákazník tímto výslovně souhlasí s tím, že na poskytnutí resp. dodání balíčků se budou přiměřeně vztahovat příslušné části těchto podmínek, dodatečné podmínky pro příslušný balíček (pokud existují), případně podmínek pro e-shop poskytovatele nebo podmínky třetích stran pro poskytování plnění třetích stran, které jsou součástí balíčku. Zákazník je povinen se s podmínkami používání balíčků podle předešlé věty seznámit a objednáním a akceptováním příslušného balíčku potvrzuje, že se s těmito podmínkami seznámil, že s nimi výslovně souhlasí, je jimi vázán a bude je dodržovat. Zákazník dále potvrzuje, že pokud jde o plnění třetích stran, za tyto v plném rozsahu zodpovídá příslušná třetí strana, která je poskytovatelem/dodavatelem těchto plnění v souladu s podmínkami pro používání dotčených plnění.

Orgánem dohledu, kterému podléhá činnost poskytovatele, je Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, elektronická adresa www.coi.cz.

Vztahy poskytovatele a zákazníka, které nejsou výslovně upravené v těchto podmínkách, se řídí platnými a účinnými právními předpisy České republiky (bez ohledu na státní příslušnost zákazníka), zejména občanským zákoníkem a zákonem č. 452/2001 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

Tyto podmínky (včetně ceníku poskytovatele) je poskytovatel oprávněn kdykoliv jednostranně změnit. O takové změně je poskytovatel povinen informovat zákazníka v dostatečném časovém předstihu, zpravidla nejméně 30 dní před účinností změny podmínek, a to prostřednictvím elektronické zprávy zaslané na e-mailovou adresu nebo zveřejněním změny podmínek na stránce denikn.cz. Pokud se změnou podmínek nebude zákazník souhlasit, je oprávněn ve lhůtě 15 dní od jejího uveřejnění smlouvu ukončit, a to vždy ke konci aktuálního předplaceného období. Marným uplynutím lhůty pro zaslání nesouhlasu se změnou podmínek se má za to, že zákazník se změnou podmínek souhlasí a změněné podmínky nabydou účinnosti dnem v nich uvedeným. Dnem nabytí účinnosti změny podmínek dochází zároveň ke změně smlouvy, a to v souladu se změnou podmínek.

Kontaktní údaje poskytovatele/vydavatele jsou uvedené na stránce finsider.cz.

Tyto podmínky nabývající platnosti a účinnosti dne 15.9.2021.

How Casizoid Examines Responsible Gaming Practices in Canadian Market

The Canadian gambling landscape has undergone significant transformation over the past two decades, evolving from primarily land-based operations to a sophisticated digital ecosystem that serves millions of players nationwide. As this expansion continues, the importance of responsible gaming practices has become paramount, with regulatory bodies, operators, and independent analysts working to ensure player protection remains at the forefront of industry development. Casizoid has emerged as a notable voice in this space, conducting comprehensive examinations of how responsible gaming frameworks are implemented and maintained across Canada’s diverse provincial markets. Their analytical approach provides valuable insights into the effectiveness of current safeguards and identifies areas where improvements can strengthen player protection measures.

The Evolution of Responsible Gaming Standards in Canada

Canada’s approach to responsible gaming has developed through a patchwork of provincial regulations rather than a unified federal framework. This decentralized structure emerged from the constitutional division of powers, which assigned gambling regulation to provincial jurisdictions following the 1985 amendments to the Criminal Code. Each province subsequently developed its own regulatory apparatus, creating varying standards for responsible gaming implementation. Ontario established the Responsible Gambling Council in 1994, one of the earliest dedicated organizations focused on problem gambling prevention and research. British Columbia followed with its own framework through the British Columbia Lottery Corporation, while Quebec developed distinct French-language resources through Loto-Québec’s responsible gaming division.

Casizoid’s examination of these provincial frameworks reveals both strengths and inconsistencies. Their research highlights how Alberta’s gaming operators implemented self-exclusion programs as early as 1997, setting a precedent that other provinces would eventually adopt. The organization’s analysis documents how these early initiatives often lacked technological integration, relying heavily on manual processes and staff recognition. The transition to digital platforms in the 2010s necessitated more sophisticated approaches, including automated deposit limits, session time reminders, and reality checks that interrupt gameplay at predetermined intervals. Casizoid’s comparative studies demonstrate that provinces with mandatory cooling-off periods and robust identity verification systems show measurably better outcomes in preventing problem gambling behaviors among registered players.

Assessment Methodology and Key Performance Indicators

The analytical framework employed by Casizoid incorporates multiple dimensions of responsible gaming evaluation. Their methodology examines regulatory compliance, operator transparency, accessibility of support resources, and the effectiveness of intervention mechanisms. One critical component involves assessing how operators communicate risks to players through clear, unambiguous language that avoids minimizing potential harms. The organization evaluates whether platforms provide conspicuous access to self-assessment tools, such as the Problem Gambling Severity Index or the Canadian Problem Gambling Index, which help players recognize warning signs of problematic behavior.

Casizoid’s research into various Canadian casino options demonstrates significant variation in how operators implement deposit and loss limits. Their findings indicate that platforms requiring mandatory limit-setting during account registration show higher engagement with responsible gaming tools compared to those offering these features as optional add-ons. The organization’s data collection extends to analyzing response times for self-exclusion requests, with optimal systems processing exclusions immediately rather than imposing waiting periods that could expose vulnerable players to additional harm. Their examination of customer support accessibility reveals that operators providing 24/7 multilingual assistance through multiple channels—including live chat, telephone, and email—achieve better outcomes in addressing player concerns before they escalate into serious problems.

The organization pays particular attention to how operators handle marketing communications, especially regarding bonus offers and promotional materials. Casizoid’s analysis of advertising practices across Canadian markets identifies concerning patterns where some operators disproportionately target vulnerable demographics or employ messaging that downplays financial risks. Their research advocates for stricter adherence to responsible marketing principles, including prominent display of age restrictions, avoidance of credit-based gambling incentives, and prohibition of communications suggesting gambling as a solution to financial difficulties. These findings have contributed to ongoing policy discussions about strengthening advertising standards at both provincial and national levels.

Technological Integration and Data-Driven Interventions

Modern responsible gaming practices increasingly rely on sophisticated technological solutions that can identify at-risk behavior patterns before they develop into severe problems. Casizoid’s examination of Canadian operators reveals varying levels of technological sophistication in implementing these systems. Advanced platforms utilize artificial intelligence algorithms that analyze player behavior across multiple variables, including betting patterns, session duration, deposit frequency, and gameplay intensity. When these systems detect concerning patterns—such as chasing losses, dramatically increased wagering, or extended play sessions—they can trigger automated interventions ranging from gentle reminders to temporary account restrictions pending contact with support staff.

The organization’s research highlights the importance of data privacy considerations in implementing these monitoring systems. Canadian operators must balance effective player protection with compliance under the Personal Information Protection and Electronic Documents Act and provincial privacy legislation. Casizoid’s analysis emphasizes that transparent communication about data collection purposes and retention policies strengthens player trust while enabling necessary protective interventions. Their examination of best practices identifies operators who provide players with access to their own behavioral data, allowing individuals to review their gambling history and make informed decisions about their participation.

Casizoid also evaluates the integration between online platforms and traditional support services. Effective responsible gaming frameworks establish clear referral pathways connecting players with specialized counseling services, financial advisors, and peer support groups. The organization’s research documents successful collaborations between operators and organizations such as Problem Gambling Institute of Ontario, Gamblers Anonymous chapters across Canada, and provincial health services offering treatment programs. Their findings indicate that operators who financially support these external resources and facilitate seamless referrals demonstrate genuine commitment to player welfare beyond regulatory compliance minimums.

Future Directions and Emerging Challenges

As Canada’s gambling sector continues evolving, Casizoid identifies several emerging challenges requiring proactive attention. The proliferation of mobile gambling applications raises concerns about accessibility and the potential for impulsive betting behavior. Their research suggests that smartphone-based gambling removes traditional barriers such as travel time to physical venues or the need to access desktop computers, potentially increasing exposure among vulnerable populations. The organization advocates for mobile-specific safeguards, including enhanced biometric authentication, mandatory session breaks that cannot be easily bypassed, and simplified access to support resources directly within application interfaces.

Cryptocurrency integration presents another frontier that Casizoid monitors closely. While digital currencies offer privacy and transaction efficiency, they also complicate traditional responsible gaming measures such as deposit tracking and financial limit enforcement. The organization’s analysis calls for updated regulatory frameworks that address cryptocurrency-specific risks while preserving effective player protection mechanisms. Their research emphasizes the need for operators accepting digital currencies to implement equivalent safeguards, including transaction monitoring, source of funds verification, and cooling-off periods for large cryptocurrency deposits.

The organization also examines the social dimensions of online gambling, particularly the rise of live dealer games and community features that introduce social pressure elements absent from traditional digital gambling. Casizoid’s research into these interactive formats reveals potential risks when competitive dynamics or social validation mechanisms encourage excessive play. Their recommendations include operator responsibilities to moderate community interactions, prohibit peer pressure tactics, and ensure that social features do not undermine individual responsible gaming controls.

Through systematic examination of responsible gaming practices across Canadian markets, Casizoid contributes valuable perspectives to ongoing discussions about player protection standards. Their evidence-based approach identifies effective interventions while highlighting areas requiring regulatory attention or operator improvement. As the gambling landscape continues evolving with technological advancement and market expansion, such independent analysis remains essential for ensuring that growth occurs alongside robust safeguards protecting vulnerable individuals and promoting sustainable, harm-minimized participation across all player demographics.

K ukládání nastavení a správnému fungování využíváme soubory cookies. Používáním webu s jejich používáním souhlasíte. Souhlasím